nu ska vi se!

liten mysig bild på dogge och den lilla häxan!
jag är bara glad att jag kan lite att jag hittade knappen för att ladda upp en blid:D


jaha nu ska vi se hur man gör. Detta är er egna Z som  sitter och skriver och nu ska jag försöka komma med något vetigt. detta är mitt första inlägg och jag har inte nån aning hur man gör eller nåt  annat. Men vi ge det ett försök:D

Skolan är fett dryg bara så ni vet. Denna helgen var faktiskt efterlängtad:D och båda dom där amand:orna har fan nåt emot mig:( vad jag än gör är dom på mig och hackar:( men sånt är livet, det finns svin överallt:D

där har ni mitt lilla inlägg, och det kommer nog inte komma fler på mig på ett bra tag. Fast jag uppdaterade iaf skiten:D

hej på er! / Z

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah dom där jävla amdandorna, hahahah

2009-11-07 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0